Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportBucha, the First Days After Liberation
The city of Bucha, on the outskirts of Kyiv, pushed back the Russian army. The city's 3,000 residents who lived under Russian occupation are now attempting to rebuild it. This footage was filmed on April 2nd after the Russian soldiers retreated. A report by our Ukrainian colleagues Iuliia Kirienko, Ruslan Hanoschiak and Serhii Semeniuk for TSN 1+1.