Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportA Family In Mariupol, Displaced by War
Like other Ukrainians, the Doussenko family has lost everything since the invasion of their country by Russia. They lived in Mariupol and found refuge in the city's theatre before heading west. They're now bitterly angry at Moscow. Reporting by Nataliya Ignantsi and Aleksandr Mariash for Belsat TV.