When Children Play War
They are Ukrainian, French or German, all volunteering in the Ukrainian Territorial Defense to fight the Russian invasion. This international legion is busy building trenches in the suburbs of Kyiv. Our Ukrainian colleagues Margharyta Potapova and Ivan Holovatch report for TSN 1+1.