Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportThe Lost Children of War
In Hostomel, on the outskirts of Kyiv, shelling separated Bohdan from his parents. The 11-year-old boy was taken in by volunteers, while waiting to be able to join his relatives abroad. To cheer him up, his host family set up a visit to a fire station. A report by our Ukrainian colleagues Anna Marhno and Oleksandr Kovtunets for TSN 1+1.