Kherson: Life under Russian Occupation
An emergency service, a maternity ward, intensive care: in Lviv, an Israeli hospital has just been set up for the victims of the war in Ukraine. In this city in the west of the country, still relatively unscathed from the bombardments, there are many refugees and a shortage of doctors. Report by our Ukrainian colleagues Nataliya Volosatska and Orest Malkout for TSN 1+1.