Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportThe Families of Russian Soldiers
Since the invasion of Ukraine by Russia, some families find themselves with members on both sides of the border are now torn apart. How can Ukrainians continue speaking with family members that are high-ranking officials in the Russian army, and that did nothing to protect them? The sense of betrayal is acute. A report by our Ukrainian colleagues from TSN 1+1 Valerii Kouznietsov and Mykola Nazarenko.