Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportLiving in a Metro in Kyiv
A bomb shelter, now turned into a second home. In Kyiv, several Ukrainian families have lived there since the start of the war. A community huddles there to escape the attacks of the Russian army. Our Ukrainian colleagues, Dmytro Fordak and Volodymyr Tchrenkov report for TSN 1+1.