Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportRebuilding a Life in Moldova
In Kyiv, Olesya ran an advertising agency. But faced with the advance of Russian troops in her country, she fled to Moldova with her two children and her mother. Now she must start from scratch. She's determined to be financially independent as quickly as possible. She shares her hopes and fears with Ukrainian journalists.