Kherson: Life under Russian Occupation
Farmers in Rivne Oblast, in northwestern Ukraine, are donating part of their milk to support Ukrainian soldiers. According to the dairy company, up to 80 tonnes of milk have already been collected to make butter and cheese. Our Ukrainian colleagues report.