Dispatches From Ukraine - Local Journalists ReportCivilians Flee Kyiv's Suburbs
Irpin, Boutcha, Hostomel. These towns located northwest of Kyiv have been under fire from the Russian army since the start of the invasion on February 24. For civilians, now is the time to flee. Forced to abandon their homes, many try to reach the road via the Pouscha Vodytsia forest. These images were shot on March 8 by Ukrainian reporters.