Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportKyiv's Hospital Under Pressure
Up to six surgeries are performed at the same time at the Kiev Hospital. Doctors barely have time to treat one patient when another injured person has already been brought in by the emergency services. The casualties are both military and civilian. But there are many volunteers ready to go back to the front, despite the risks. Our Ukrainian colleagues sent us this report.