Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportRussian Tanks: Ukrainian Trophies
On the border between Belarus and Ukraine is the abandoned detritus of war. Military equipment left by the side of the road. Hats. Even meals. Ukrainian civilians and soldiers pick up what the Russians leave behind.