When Children Play War
In Ukraine chronically ill children are affected by shortages caused by the conflict. Medicine, and food that doesn't contain allergens, is harder and harder to find. In Kyiv, families are beginning to ration both. Our Ukrainian colleagues from TSN 1+1 sent us this report.