Kherson: Life under Russian Occupation
While the Russian army launches offensives on the shores of the Black Sea several times a day, the inhabitants of Odessa try to keep calm and stay safe. How do they prepare for air attacks and maneuvers by the Russian Navy? A report shot on March 4 by our Ukrainian colleagues from TSN 1+1.