Kherson: Life under Russian Occupation
Deserted streets, long queues in front of supermarkets, kiosks and pharmacies: the daily life of the inhabitants of Kyiv has radically changed. Many were surprised by the Russian invasion and feel caught off guard. Filmed on 2nd March, this report by our Ukrainian colleagues from TSN 1+1 also shows the resilience of the capital. In Kyiv, the Ukrainians want to believe that their army will be able to see off the Russian army.