After Ukraine, is Georgia and Moldova Next?
Ukraine has a breakaway separatist region in the Donbass, but it's not the only country to struggle with Russian-speaking regions. Moldova and Georgia also have pro-Russia regions: Transnistria in the Republic of Moldova and Abkhazia and South Ossetia in Georgia. Would it be an excuse for President Putin to attack them next?