The Left in Latin America
In Latin America, 12 countries are currently governed by left-wing parties, while only 7 are governed by right-wing parties. In 2022, three presidential elections are expected on the continent: in Costa Rica, Colombia and Brazil. Elections that could change the face of the continent.