Helsinki Dance Company & Kinetic Orchestra: Gravity
Gravity is performed by the Helsinki Dance Company with music from the Kinetic Orchestra. Eight dancers take over the stage mixing modern dance with elements borrowed from acrobatics and martial arts in a reflection on our relationship with time and space.