Maestra 2022: The FinalInternational Competition for Women Conductors
14 candidates from all over the world compete for the Maestra prize in the 2022 edition of the international competition to find the best female conductor. Three contestants remain in the final where they must present a work from the classical repertoire and a contemporary creation. The competition is live on ARTE Concert.