Japan: Women in Sumo24 min
Sakura dreams of fighting sumo professionally. But for her, that's off the table: female sumo wrestlers don't exist. There are no adult women's clubs and once she's left school, that will be it for the sport that has given her purpose and joy. But that might be about to change; for sumo to be an Olympic sport, it can't discriminate against women.