Diary for My Children
After having lost her parents, young Juli returns from the Soviet Union to her native Budapest. Scarred by the wounds of the past, the ghost of Stalin’s oppression haunts her as she reunites with her aunt and adoptive mother Magda. An autobiographical film by pioneer director Márta Mészáros.