TAPE - Nicki MinajRoddy RicchSplash! 2022
California native Rodrick Wayne Moore Jr. rose to fame with his debut single Die Young in 2018. He energises the crowd at Splash!, Europe’s biggest hip hop and reggae festival in Chemnitz, Germany.