What Do Russians Think of Ukraine's Invasion?
Russia almost lost its geopolitical importance after the collapse of the Soviet Union. Nowadays, state-controlled media cultivate the image of a president who helps shape the world order. But do ordinary Russians share that opinion? In the run up to Ukraine's invasion, we asked ordinary people what they thought of the threat of war.