The Horse-Riding Librarians of KentuckyCity Country Culture
Danville, in the heart of Kentucky, encapsulates the spirit of the American Midwest. During the Great Depression at the end of the 1920s, women on horseback travelled to remote communities, bringing them books and teaching adults and children alike how to read.