ARTE ReportageArmenia: Recovering From War
Meet the Sarkissians family, who fled their homes in Nagorno-Karabakh during the war in 2020. This Armenian family of refugees now live near Stepanakert, the capital of the territory. Three generations live together, with over ten children. They explain how the war changed their lives forever, and how they are still dealing with the psychological aftermath of losing their home.