Re: A Land without a QueenThe UK in Transition
Elizabeth II's death is a turning point. Many Britons and people around the world are saying goodbye to her. Between mourning and new beginnings, one question is on everyone's mind: what does the end of the Elizabethan era mean for the monarchy and for the British people?