Re: A Polish Mayor Fights for Tolerance
Beata Moskal-Slaniewska is the mayor of Świdnica in south-west Poland and opposed to the country’s right-wing government. Supported by her deputy Szymon Chojnowsk, who recently publicly revealed his homosexuality, she is striving to advance democracy and tolerance.