Re: Super QuizzersEuropean Quizzing Championships
In November 2022 the European quiz elite converges in Berlin for the European Quizzing Championships, a hotly contested competition to have the best general knowledge. But can Germany’s best-known quizzer, Sebastian Klussmann challenge the quiz legend and serial winner, England’s Kevin Ashman?