Re: Saving Serbian Democracy
Dragana Rakic wants to become a Serbian MP for the opposition Democratic Party in the April 3 elections. She is fed up with the climate of fear in her country. As a local politician, she and other colleagues were regularly insulted by members of the ruling national-populist SNS. Other opposition politicians were physically threatened and intimidated.