Re: Turkish Textile Industry's Dark Side
Stephan, from rural northern Germany, served eight years as a regular soldier in the German army. Just four days after the Russian invasion, he decided to go to Ukraine to help with the war effort.What are his motives? Does he want to defend Ukraine or democracy in Europe? And how does joining a foreign army even work? ARTE accompanies him as he makes plans and leaves for Ukraine.