Re: Green Shipping Ahoy
Captain Andreas Lackner sails his cargo ship across the world without a motor. It transports up to 40 tons of goods across the sea, without emitting any carbon or needing any fuel other than wind. He's part of a growing movement to decarbonise the shipping industry.