Re: Fighting Fire with FireProtecting Forests from Climate Change
The effects of climate change are already being felt with forest fires, long confined to southern Europe, now appearing in northern European countries such as Germany and Great Britain. Firefighters are having to adopt new strategies to combat the threat from wildfires.