Re: Energy for Tomorrow
The clock is ticking on decarbonisation, and in Germany, entrepreneurs are scambling to accelerate the country's green transition. Farmer Martin Lass runs a biogas plant on his family farm, which helps to power his community during times of crisis. Cornelius Paul's solution was to develop solar roof tiles, and Dutch microbiologist and bioengineer Lars Angenent thinks microbes could have the answer.