Re: Sold-Out LisbonGentrification in Portugal
Portugal is a popular holiday destination. And more and more people are choosing to stay with wealthy Americans settling there in large numbers. The downside? Property prices are soaring and many locals are being pushed out of popular neighbourhoods.