Watch Re: Living with Adult ADHD 33 min Watch the programme
The second-hand clothes market is booming. Gone are the days of dodgy stalls at flea markets. Now, items over 20 years old are labelled as “vintage” and praised for their durability, with a luxurious price tag to match. But where do these items come from and how are they chosen?