Re: War in Ukraine: Fight or Flight?
Vladimir Putin's war of aggression is forcing hundreds of thousands of Ukrainian civilians to flee to neighbouring countries. But many Ukrainians do not want to flee the bombardment. They have chosen to stay and defend their country.