Re: Returning Jewish PropertyGermans Search for Rightful Owners
Many Germans have possessions passed down in their families that originally belonged to Jewish people, dispossessed during the Nazi period. Today, the Berlin-based foundation Stiftung Zurückgeben tries to track down the rightful owners.