Re: Women Seeking RefugeBetween Hope and Violence
In 2021, more than 84 million people became refugees, forced to flee their country. Around hald of them were women. But the obstacles they face are far more difficult: they often have children in tow, and are vulnerable to exploitation and sexual violence. There are few facilities that cater specifically to the needs of female refugees. A group of volunteers are determined to change that.