Re: La Gomera - Dreaming of Paradise
In 2018, ARTE visited the island of La Gomera in the Canaries, to meet people who have dropped out of society and live an unconventional life in caves by the sea. Returning to the paradise island in 2022, COVID has reshuffled the deck and reinforced this yearning for simplicity and freedom.