Re: A chance for childrenVolunteers for a better life
Inflation and social divisions hit low-income families and those with migrant backgrounds the hardest. In Hamburg, committed volunteers are lending a hand to Turkish-speaking families by keeping their children company. They teach them German and take them out on field trips. But is their solidarity bearing fruit?