Re: Hope for a ProthesesSyrian War Survivors in Turkey
In Turkey, tens of thousands of Syrian refugee children are living in dire conditions. Many are traumatised and scarred. Some have even lost one or more limbs. This is the case for 4-year—old Mustapha, who needs prosthetic limbs.