Re: Everything under control?Living with OCD
Incessantly making sure that the cooking hob has been turned off. Picking at skin until sores form. Not touching anything that falls on the ground in public. These are all symptoms that three different women living with OCD in Germany and Austria face. Phobias and intrusive thoughts take over their daily lives, which has caused them a lot of suffering.