Re: Bunker BoomEurope Prepares for Nuclear Catastrophe
The war in Ukraine has raised the spectre of a nuclear catastrophe and bunkers are making a comeback. In Germany there are fewer than 500,000 places in bunkers for a population of 84 million. In Switzerland every citizen has the right to a nuclear shelter.