Re: Baby BusinessWhen Pregnancy meets Social Media
Being a mother is big business on social media with influencers and bloggers sharing their pregnancies and baby-preparations with their communities. For some mothers-to-be it is a bit fun, but for others, their maternity is monetized on Instagram or TikTok.