Re: Workers Wanted!Desperately Seeking Staff
The shortage of qualified personnel seems to be the new normal: companies cannot complete orders, shops and restaurants operate on reduced hours. As many European countries are struggling to find workers, recruiters are getting creative to attract suitable candidates. Some are even using TikTok.