Re: Picturing the War
Johanna Maria Fritz and Mila Teshaieva are two Berlin-based photographers. Johanna was born in Germany, Mila in Ukraine. Three days after the Russian invasion, they set off in an old Volkswagen Golf for Ukraine. They wanted to capture the horrors of the war and bear witness to the fate of the people there.