Re: Moldova Welcomes Ukrainian Refugees
More than three million people have fled since the Russian army invaded Ukraine. Moldova, the poorest country in Europe, has taken in the second largest number of refugees after Poland. Almost half a million people, mostly mothers with children, have sought refuge here. An almost impossible task for the small country with a total of 2.6 million inhabitants.