Re: Theresienstadt Concentration Camp
Turned into a ghetto and Nazi concentration camp, Theresienstadt - today known as Terezín - remains a symbol of dehumanisation and suffering during one of Europe's darkest chapters. However, the historic sites of this small Czech town are falling into ruin. Locals just want a normal life, but Holocaust survivors want to make sure that the horrors of the past are never forgotten.