Re: Gambling GenerationYoung Serbs Bet Against their Future
In Serbia, many young men frequent the thousands of betting shops and gambling arcades in the country. In regions suffering from unemployment and a lack of opportunities, gambling can seem like a way out. But hope often turns into addiction, and some fall into serious debt.