Re: Scared of Walking Home Alone
In March 2021, Sarah Everard was kidnapped, raped and murdered by a police officer on her way home in south London. Women across Britain were horrified. It sparked a national debate on how unsafe women feel in public spaces, and how women can be better protected in future.